fredag 24 september 2010

Helgen i Vedum

Nu är jag tillbaka igen.. Jag har ingen tid att sitta vid datan nu förtiden. Men idag hamnade jag här så då blev det lite tid att blogga oxå.

I helgen som va, vilket nu är en hel vecka sen så va jag hemma hos mina föräldrar. Jag åkte ner på fredagkväll och det kunde slutat illa, då jag knappt höll på att komma av i Vedum. Ungdomar alltså haha. Sen kollade jag och pappa på hockey, det gick ju inte så bra alls.
På lördagen va det dags att åka till Liseberg :) Vi träffade min bröder, min lillebrors tjej och min storebrors två barn hos min lillebror och sen åkte vi mot GBG. I GBG träffade vi min syrra, hennes man och tre barn. Så underbart att träffa dom igen :) Har saknat faster/mosters älsklingar. Det blev en underbar dag med mycket åkande och bara umgås. Senare under dagen kom även Emelie. Som jag saknat henne med. Glad att du kom <3. Så va vi där hela dan, rätt mör när vi åkte hem kan jag säga. Men hade riktigt kul :)
När vi kom tillbaka till Vedum så gick jag in till mammas och pappas granne, även mammas kusin med familj. Där satt jag en stund och pratade. Fick även lite fika :)

Dagen efter va det ju valdag så jag åkte med mamma och pappa när dom röstade men jag gick till min storebror och va en stund med hans barn innan jag lånade bilen och åkte till Vara. Skulle träffa Lina. Det va tre år sen kom vi fram till. Men det kändes som igår, men så mkt vi hade och prata om. Måste ses snart igen <3
Sen va det fotboll och efter det blev det lite lugnt med valvaka ihop med mamma. Annars blir det inte så mkt lugn när man åker "hem", så många man ska träffa. Och man hinner inget känns det som.

Tidigt på måndag åkte jag hem. Sen har veckan rullat på, broderat en hel del. Höstsysslan haha. Sen har jag jobbat och varit på arbetsintervju. Inte hört nåt om den än så vi får väl se.

Helgen blir lugn tror jag. Kan behöva det känner jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar