torsdag 16 september 2010

Torsdag

Jag är inte i nån blogg period just nu. Och några bilder lär det inte bli på ett tag. Min dator bråkar med mig så den vägrar inse att det sitter nåt i USB uttagen, jag är bra lite putt haha.

Jag har jobbat alla dagar utom måndag den här vecka och ska jobba imorrn med. Imorrn blir en intensiv dag, först jobb och sen hem och vid 18 går mitt tåg till mina föräldrar. Ska vara där hela helgen. På lördag blir det liseberg :) Alla fasters/mosters godingar ska med :) Det ska bli skoj, hoppas bara att det blir bra väder. Det blir så mkt roligare då :)

Idag har jag putsat fönster, har äntligen fått upp gardiner överallt utom i kombons rum. Men det blir nog måndagens projekt. Nu tänker jag ta det lugnt..

Man kanske inte ska kasta sten om man sitter i glashus. Behandla andra som du själv vill bli behandlad försöker jag lära eleverna jag har då kanske det är bra om så kallade vuxna oxå gör det. Jag blir bara så trött. Glad jag är fri från allt det där :)

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, vi syskon är ju inte några " värstingar" precis. Och tjejerna är inte heller några "bökiga" personer. Så jag tror på min metod. Barnen skall känna att dom alltid kan komma till en , med sina problem. Att man litar på dom. Köpte 5 " läsk", hon hade 2 tillbaka och dessutom var hon helt normal efter om ständigheterna, haha. Bara lite ont i "huvudet" dagen efter:) / Kram Suss

    SvaraRadera