tisdag 2 november 2010

Älvsjö och broderier

Igår va jag på Älvsjö mässan hela dagen. Det va jätte trevligt. Fanns så mkt att titta på. Köpte inte så mkt alls men hade nog kunnat göra haha. Men mina syskobarn börjar bli så stora så det är svårt att köpa sånna grejer som fanns där nu. Får leta julklappar på annat håll haha. Idag har det varit vanlig jobb dag, men jag hade kort dag så det va skönt :) Sen va jag med Agda och Asta och handlade lite och så.

Jag har kommit på att jag inte har lagt in bild på älgen jag sydde för ett tag sen, så jag bjuder på den nu:


Sen har jag precis sytt klart min katt:

Just nu håller jag på med en Miranda nalle :)

3 kommentarer:

  1. Himmel och Hammerfall vad du är duktig :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Det var länge sedan! Ser att du hat fullt upp med jobbet! Bra! Vilka fina tavlor du har gjort! Gillar din katt tavla starkt. Älgar är jag rädd för, haha! / Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Men vad är detta? Jag kommenterade ju här för flera dar sen!!
    Jaja, det jag skrev var iaf vad duktig du är som gör klart dina tavlor, jag har ett gäng halvklara saker liggande som jag aldrig orkar ta tag i...
    *puss

    SvaraRadera