lördag 13 november 2010

Sjuk helg

Helg igen. Den här helgen blir det att vila. Jag mår inget vidare och jag har ingen lust att det blir värre. Mådde lite halv dåligt hela dagen igår men trodde ändå jag skulle fixa att sitta och sy hos Agda. Jag fixade en timme sen fick jag gå hem. Då mådde jag verkligen inte bra. Min mage bråkar med mig. I natt fick jag feber oxå, men nu är det bättre med den. Får verkligen hoppas det är nåt som går fort över. Jag har en del att göra i veckan så då har jag ingen lust att va sjuk. Men det är typiskt att jag ska bli sjuk på en helg, blir alltid det när jag slappnar av. Men har klarat mig väldigt bra trots att jag börjat på en ny arbetsplats med massa nya baciller. Så jag ska absolut inte klaga.

Annars flyter allt på. Trivs jätte bra just nu :) Det är mkt på jobbet, men så är det och man får göra det bästa av situationen. Sen är det inte länge kvar till jul, tiden springer fram.

Nu ska jag ta och vila lite till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar