lördag 10 september 2011

Helger

Nu är jag nästan frisk tror jag. Har jobbat hela veckan i alla fall, lite snorig fortfarande men det kan ju hänga i ganska länge.

Förra helgen hade jag besök av min bror och hans barn. Jättekul :) Kathrin är ju den enda som har varit hos mig förut så det va extra kul. På lördagen gick vi till parken zoo eftersom barnen ville det. Vi hade en jättetrevlig dag där jag tror att karusellerna va det roligaste, i alla fall enligt barnen haha.


Kasper åker karusell :)


Kathrin kör bil :)


High five ;)


Åka karusell är skoj ;)


Sötnosar :)

Det va en riktigt skoj helg helt enkelt :)

Veckan har som sagt gått åt till att jobba, har inte varit riktigt pigg så inte orkat så mkt mer. Det har ju hänt nåt riktigt tragiskt i veckan oxå. Jag tänker givetvis på flygolyckan i Ryssland där ett helt hockeylag dog. Det mest tragiska är såklart att det va en svensk med. Det blir mer påtagligt då. R.I.P Stefan Liv. Så oerhört ledsamt. Svensk hockey har förlorat en av dom stora och två små barn har förlorat sin pappa. Finns inte ord..

Den här helgen blir lugn. Har varit på stan idag. Har inhandlat ett par vinterkängor, bara för det blir det en varm vinter haha. Sen blev det lite köpt på Gina oxå. Kände att jag behövde lite uppmuntrande shopping, har mått så där i veckan. Men börjar bli bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar