torsdag 1 september 2011

Sjukling

Inte konstigt jag hade en dålig dag i måndags. Mådde sådär på kvällen men tyckte det va okej på morgonen så jag gick till jobbet. Började må konstigare och konstigare, tänkte härda ut hela dan men insåg efter rasten att det inte skulle gå. Så jag gick hem vid halv 3. Gick och la mig och sen sov jag mer eller mindre till dan där på. Då hade förkylningen brutit ut och lite feber oxå. Nu mår jag väl sådär, funderar på om jag ska gå imorrn eller inte. Vi ska va i sporthallen hela dan och lyssna på politiker som pratar nya läroplanen, så det blir väl inte sådär ansträngande men bestämmer mig imorrn.

Får besök i helgen och det hoppas jag verkligen att jag orkar med. Har väntat ett tag på att dom ska komma så jag vill inte banga ur det nu. Det går nog bra, tror förkylningen är på väg att ge sig :) Jag kände mig rastlös förut och det brukar va ett gott tecken på att jag håller på att friskna till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar