söndag 2 oktober 2011

Ett tag sen

Förra helgen va vi på kryssning :) Det va skoj som vanligt. God mat, underbara vänner och bra musik :) Allt man kan önska sig :)

I veckan har det varit körigt på jobbet. Vi har inskolningar och det tar på krafterna och veckan som kommer har vi ytterligare två inskolningar. Men vi ska väl ta oss igenom det oxå. Så det blir nog en körig vecka som kommer oxå.

I helgen har jag umgåtts med Asta och Agda. Vi har kollat hockey, spelat wf, sytt och tjôtat massa skit haha. Har börjat på ett nytt broderi nu :) Idag ska jag tvätta, annars blir det nog inte många knop.

Att det redan är 2 oktober idag är nåt jag inte kan fatta. Vart tar tiden vägen?? Snart är det väl vår igen. Jag hinner inte med känns det som. Tiden springer ifrån mig och jag bara flyter med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar