lördag 22 oktober 2011

Klippning och städning

Det är tydligen på helgerna som jag har tid att blogga :) Så får ta och göra det då.
Igår hade jag min tidiga fredag, hur skönt som helst för veckan har varit rätt körig som vanligt. När jag slutade åkte jag ner på stan och så gick jag runt där en stund innan det va dags att gå till frisören. Så skönt att äntligen klippa sig igen så nu är håret kort igen :) Kortare än det brukar tror jag men då behöver jag inte klippa mig på ett tag nu ;) Efter frisören åkte jag till Carola och hon fick sin försenade födelsedagspresent. Vi fikade lite och tittade på film. De två senaste Irene Huss såg vi. Lika bra som dom andra.

Idag tog jag lång sov morgon och sen har jag städat så nu är det rent här :) Så skönt. Jag tycker verkligen inte alls om att städa så det tar lång tid innan jag verkligen tar tag i det men när man väl är klar är det riktigt skönt.
Nu ska jag bara mysa i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar