lördag 11 februari 2012

Det är verkligen vinter. Igår va det svinkallt på morgonen. Frös som fan om ena örat. Ja bara ena, två förklarade det så att det berodde på att jag har mer hår på ena sidan än andra. Kanske stämmer för i onsdags klippte jag mig så nu är det jättekort på ena sidan och längre på andra. Är riktigt nöjd faktiskt. Trodde inte jag skulle våga göra så men lyssnade på min frisör och hon hade rätt att det blev snyggt :)

På onsdag ska jag gå till tandläkaren, det behövs verkligen. Min jäkla visdomstand bråkar så jag vet inte vad. I veckan har det varit lite lugnare men så fort jag ätit nåt så gör det ont. Och det är inte kul.

Annars är det mesta bra. Varit en rätt jobbig vecka på jobbet men det har funkat. Sen är jag helt igång med träningen nu känner jag. Om jag inte tränar på två dar så saknar jag det. Har hitills tränat två dar denna veckan. Och blir träning senare idag oxå :)

Nu ska jag greja lite och sen ska jag träffa Therese och sen träning med Agda :)

2 kommentarer: