tisdag 28 februari 2012

Längesen

Jag är visst ganska dålig på att blogga har jag märkt. Nu bloggar jag i alla fall från min nya leksak, ipaden. Är sjukt nöjd med den hittills. Det är vissa saker jag inte begriper än men det kommer nog haha.

Jag har blivit sjuk oxå. Inte kul alls men det har varit på g ett tag. Jag har varit så trött och haft ont i halsen ett bra tag. Så det va väl bara en tidsfråga innan det skulle bryta ut så nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt.

I lördags va jag på min äldsta kusins bröllop. Tog inte så många kort men nåt ska jag väl kunna lägga in här när jag får tummen ur haha. Det va ett mkt trevligt bröllop måste jag säga. Annorlunda att gifta sig på en loge men men kul. Tur det inte va kallare säger jag bara haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar