söndag 27 maj 2012

Sommaren är här

Det här med att blogga verkar inte va min grej just nu haha. Nu har ju sommaren kommit oxå. Hela förra veckan va helt underbar och jag har lyckats få lite färg :)

Annars är det mest jobb känns det som. Och sen har det ju hänt saker i mitt kärleksliv. Jag är så himla lycklig. Tror aldrig jag har känt så här förut :) Han är perfekt för mig <3

Igår vann Sverige ESC. Så jäkla underbart. Det va Loreen värd :) Så nästa år blir det ESC i Sverige. Då vill jag vara där :)

Nu ska jag ta tag i den här dagen.

2 kommentarer:

  1. Hej Jennika :) Härligt att du har träffat en kille :D <3 Glad jag blir för din skull! Skönt med sommaren ;) Fast idag kom hösten tillbaka i Karlstad :/ :O Könstigt väder! Krameli kram!

    SvaraRadera
  2. Jodå här är det fiiiiiiiiiiiiinemang serru ;) Sköööönt vännen att du träffat någon :D så glad för din skull!!!!
    Jag tror hösten kom tillbaka :/ Vart tog sommarn vägen? Dom sa på vädret att SNÖ skulle komma i morgon. Det hoppas jag FAN inte!! *MORR MORR MORR* Kraaaam i massor :)

    SvaraRadera