lördag 5 maj 2012

På resande fot

Har försökt uppdatera bloggen 2 ggr från ipaden men det har inte funkat. Så nu gör jag ett försök från mobilen.

Förra helgen va det ju valborg och långledigt. Eller ja, jag hade semester på måndagen. Helgen tillbringade jag i Göteborg med min bästa Emelie :) Lika kul som vanligt, vi ses ju inte alltför ofta. På lördagen träffade jag även mamma och pappa. Annars blev det mycket prommenader och prat. På valborg va det chalmerscortegen som gällde. Innan det gick Emelie i studentparaden.

Nu sitter jag på ett tåg igen. Ska till Vedum. Nicole konfirmerar sig imorgon och ville att jag skulle komma. För mig är det helt ofattbart att hon konfirmerar sig. Hon är ju fan stor ju. Hur gick det till??? Hon kommer alltid va min lilla Nicole haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar