lördag 9 oktober 2010

Helg igen :)

Så va det helg igen :) Första jobbveckan har bara gått bra. Hade APT i torsdags, då va man rätt död. Men nu har jag sovit ut så nu är det bra igen haha. Idag blir det rätt lugnt. Ska hämta Dagny vid tåget snart :) För imorrn blir det PRO på havet igen. Det ska bli så jävla kul. Ser verkligen fram emot den här resan. Dom bästa ska med :) Dom jag har roligast med, känner på mig att det kommer bli bästa någonsin :)

Vissa saker grumlar allt som ska bli så kul. Jag förstår inte vad problemet är med att svara på enkla frgår och vara ärlig? Det är någonting jag inte förstår tror jag. Ärlighet varar längst, så är det. Ska man vara vänner är det ärlighet som gäller. Jag har haft nog med tålamod nu känner jag!

1 kommentar:

  1. Sv Den var bra , haha. men förmodligen så tjatar dom öronen av mig så att jag får åka helgen efter med dom:(. Tur det finns treo. Ärlighet varar längst! Det håller jag verkligen med om och lever där efter.... Hoppas din helg varit bra. / Kram Suss

    SvaraRadera