söndag 24 oktober 2010

Lugn helg

Så va helgen nästan slut igen. Har inte gjort mkt alls, tog det bara lugnt igår. Är lite halvkrasslig, känner att min hals inte är helt bra. Sen hade vi lite besök på kvällen men jag mådde verkligen inte bra så jag gick och la mig rätt tidigt. Men det va trevligt det jag orkade :) Kollade hockey på eftermiddagen oxå och äntligen vann mitt lag :) Det behövdes verkligen, nu vänder det. Det känner jag :)

Idag blir det väldigt lugnt oxå känner jag. Är fotboll sen, japp jag är sportnörd. Har någon några invändningar måste jag nog skylla på min uppväxt ;)
Annars blir det nog ett tag framför den här burken tror jag. Hittade en blogg igår som jag tänkte att jag skulle plöja igenom. Den är verkligen gripande, handlar om en liten tjej som drabbats av cancer. Jag kommer antagligen fälla en och annan tår om jag känner mig rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar