lördag 2 oktober 2010

Kall höst

Det är redan oktober. Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Det är ju inte längesen det va sommar ju och snart är det jul. Jag hänger inte med haha. Tycker tiden springer fram mer och mer ju äldre man blir haha. Men det är lite mysigt med höst fast bara lite haha. Gillar inte mörkret och framförallt inte kylan. Tycker det är dags för mitt hyresbolag att sätta på värmen ordentligt. Jag har raggsockar på mig! Det enda felet med den här lägenheten är att den ligger på första våning och alltså inte har nån lägenhet under, mina fötter fryser! Nej nu ska vi inte klaga här haha.

Nu ska jag mysa ner mig framför datan och kolla lite på Tre kronor tänkte jag, sen ska jag till grannarna och kolla hockey :)

1 kommentar:

  1. Välkommen till raggsocks gänget, haha
    Du har alldeles rätt! Tiden rusar ju äldre man blir....man hänger inte med. Så mycket man vil göra men dygnet har bara 24 timmar och veckan bara 7 dagar, året bara 365 dagar osv.....HAHA. Det är nog det som kallas för livet:) / Kram Suss

    SvaraRadera