lördag 29 januari 2011

Flytthelg

Så va det lördag :) Jag har varit helt slut hela veckan, känns som jag gått runt halvsovandes. Men så idag då jag skulle få sova lite längre än under veckan så vaknade jag såklart klockan 6. Underbart, eller inte. Kunde fått sova 2 timmar till. Jag blir så trött *suck*

Idag ska vi flytta Astas mamma. Vi började lite igår med att flytta kartonger. Det gick helt okej, det jobbiga är hennes gamla lägenhet som inte har hiss. Det nya är inga problem alls. Men det ska nog gå bra. Man får ju lite träning på köpet ;)
Efter kartongflytten va vi en sväng hos Astas kusin, käkade en riktigt god smörgåstårta :) Sen va det hem och sova, vilket ju gick sådär för min del haha. Men nu är det dags att äta frukost och sen är det bara att sätta igång med flytten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar