lördag 1 januari 2011

Nytt år

Så är det 2011. Det nya året firade jag hemma hos Asta och Agda. Trevligt som vanligt :) Massa galna skratt och så. Om det är så att det nya året blir som man firade in det så tror jag att mitt blir väldigt bra. Jag har några mål det här året, men jag tror jag håller dom för mig själv faktiskt. Men jag ser ljust på det här året, tror det kan bli ett av dom bästa faktiskt. Det är ju året när jag ska fylla 25 :) Jag försöker intala mig själv att det inte är så gammalt haha.

Idag blir det lugnt, Asta och Agda kommer på besök sen. Så jag ska väl börja tänka på att ta mig upp ur sängen haha. Men det är väldigt skönt här haha. Men jag får ju sova länge imorrn med. Sen jobbar jag ju bara 3 dagar och sen är jag ledig 4. Jag gillar det här, men sen börjar ju allvaret igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar