lördag 8 januari 2011

Lediga dagar

Så va det lördag igen. Har visserligen varit ledig torsdag och fredag oxå så det blev riktig lång helg. Skönt det :) Men snart drar allvaret igång igen, när man ska jobba hela veckor. Tycker det här har varit riktigt skönt haha. Men ska bli skönt att få rutin igen, har blivit helt försoffad. Kanske va därför jag försov mig i tisdags. Jag försover mig ytterst sällan. Ärligt så har det bara hänt en gång innan att jag kommit försent till nåt för att jag försvit mig. Emelie, vet vad jag menar ;) Men nu hände det igen, jag kom inte mkt för sent för jag satte riktigt fart men jag hatar det. Hela dan blir förstörd. Så den tisdagen har jag redan glömt haha.

Är inte helt på topp, känner att jag håller på att bli sjuk och då tänker jag alldeles för mkt oxå. Vet att jag måste sluta med det...

Har inte gjort så mkt alls mina lediga dagar, bara tagit det lugnt. Tillbringade kvällen hos Asta och Agda igår. Som vanligt många galna skratt, jag behövde verkligen det :)

1 kommentar:

  1. Haha! Visst överlevde jag. Men vid varje backe tänkte jag: Måtte jag inte möta någon längst ner. Och framför allt att det inte kliver ut någon galen fotgängare mitt i gatan...Visst är staden vacker. Men jobbig att gå och cykla i. Det går bra med komboboendet??? / Kram Suss

    SvaraRadera