fredag 11 februari 2011

Fredag igen

Så va det fredag igen. Veckan består bara av måndagar och fredagar känns det som. Veckorna bara springer fram. Mig gör det iofs inget för det betyder att det snart borde vara vår. Eller ja man vet ju aldrig. Igår kom det ju massa snö igen, jag som hade hopp om vår när gräset började synas.. Men men alltför långt bort kan den inte va ;)

Idag öppnade jag vilket betyder tidig fredag :) Riktigt skönt, så nu har jag lagt mig i sängen med datorn. Är rätt trött, har känt mig lite halvsjuk den här veckan så det blir bara vila i helgen. Kanske blir nån promenad om jag känner för det och vädret tillåter. Skulle ju bli kallt och sol imorrn och då kan det funka ;) Helger är så mkt mer värda nu när jag har jobb, dom behövs verkligen. Men jag hinner ändå inte riktigt återhämta mig tycker jag.. Men ska göra ett försök i helgen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar