fredag 18 februari 2011

Friday again

Ja så va veckan slut än en gång. Skön fredag igen :) Har varit en vecka som har gått väldigt fort. Har inte gjort sådär jätte mkt, mest jobbat. Bokade tågbiljetter till GBG i mars. Ska hälsa på Emelie :) Det ska bli riktigt kul. Så nu har jag två saker att se fram emot :) För snart är det ju dags att ut och åka på havet igen. Ska bli skojsigt :)

I helgen tror jag det blir lugnt. Har lite små ont i halsen och har ingen lust att bli sjuk just nu så bäst jag vilar så det inte blir nåt haha. Känns som alla är mer eller mindre sjuka just nu. Tror jag ska fixa nåt att äta snart, börjar bli hungrig trots att jag åt så jag trodde jag skulle spricka på jobbet haha. Fast det va ju några timmar sen iofs. Jag är barnsligt förtjust i rotmos vilket det va idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar