söndag 20 februari 2011

Helgen

Så va den här helgen redan förbi. Igår hade vi städdag dag här, så skönt när det är rent igen. Jag är ju ingen pedant direkt (det vet nog alla) men det är skönt att ha rent omkring sig. Allt känns så mkt bättre då :) Och när vi hjälptes åt tog det inte så lång tid. Efter att vi va klara slog jag mig ner i soffan och kollade hockey. Och va bra det gick :) Sen blev det melodifestivalen. Ville haft Eric och Sebastian till final, så fick ju en som jag ville. Men att Sebastian åkte ut va inte bra. Annars va det väl som vanligt i år, inte så kul.

Idag vaknade jag halv nio, alldeles för tidigt om ni frågar mig. Men jag sov skit dåligt. Va det inte katten så vaknade jag ändå. Katterna hade nåt jävla race precis när jag somnat in och sen somnade jag nog aldrig ordentligt efter det. Så idag har jag sytt lite och bakat. Har kollat endel på tv oxå, är ju skidor. Händer nog inte så mkt mer än så idag. En skön söndag helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar