söndag 6 mars 2011

Tiden springer fram

Nu va det längesen jag skrev. Hela februari har ju gått och det är redan mars. Förstår inte vart tiden tar vägen. Förra helgen var jag på kryssning. Hade sjukt kul :) Behövde verkligen det. Få umgås med dom bästa och bara släppa loss. Känns som det inte händer så mkt annat och jag har inte så mkt ork heller. Hoppas det vänder snart. Gårdagen tillbringande jag hemma hos Asta och Agda. Sydde och kollade skidor och hockey. Och hockeyn gick bra, tack gud för det. Frölunda slapp kvalserien, vilken lättnad. Har varit nervösa matcher det sista. Nu är ju säsongen över men mkt hellre det än kvalserien säger jag bara.

Idag ska jag tvätta och sen ska vi få in handling oxå. Det är behövligt känner jag, kylskåpet börjar gapa tomt haha.

Hoppas den här veckan oxå går fort, längtar till torsdag :)

Nu ska jag släpa mig upp, varför jag egentligen är vaken nu är lite oklart haha.

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar