tisdag 22 mars 2011

Kort dag

Det blev en väldigt kort dag idag. Va på jobbet i 1 ½ timme och sen åkte jag på brandutbildning och efter den slutade jag. Skönt. Det va en bra utbildning, mkt tackvare att brandmannen va snygg haha. Men man fick lära sig mkt nyttigt oxå. Ska kolla brandvarnaren bland annat haha.

Va en sväng på stan oxå. Handlade lite på apoteket, behöver bli av med min snuva känner jag. Den verkar väldigt seg. Så får hoppas det här hjälper så det täppta släpper.

Nu blir det bara att ta det lugnt, är som sagt inte helt frisk. Men våren är här så jag är positivare än på länge :) Det va ljust 06.15 imorse, fantastiskt. Det har jag väntat på. Lättare att gå upp när det är ljust :)

1 kommentar:

  1. Tjena Tjejen!
    Äckliga vårförkyldningar är inte roliga, MEN hade du haft magsjuka hade du mått ännu sämre, haha. Se det positiva;)
    Kul att du fortfarande gillar bloggen;P
    / Kram Suss

    SvaraRadera