lördag 26 mars 2011

Våren är här (tror jag)

Så va det helg igen. Den här envisa förkylningen ger ju sig inte. Men idag känns det bättre, men igår va det för bedrövligt. Men jag har orkat jobba hela veckan i alla fall. Eller ja det har väl varit knappt. Va skönt med två korta dagar, det behövde jag. Så i helgen blir det bara att ta det lugnt. Tycker iofs det är mest det jag gör nu förtiden men man orkar ju inget när man jobbar så passar på att ta det lugnt när det går.
Men det verkar som våren är på väg på riktigt nu. Såg iofs att det va minus nu men det rättar nog till sig för jag ser att solen skiner :) Men igår när jag gick från jobbet så haglade det, tänkte bara: Va fan är det här nu då. Men två minuter senare sken solen igen haha. Så det blir nog en promenad senare skulle jag tro.

Allt är upp och ner just nu ska bara få ordning på det och vända det rätt igen. Men mkt tankar snurrar. Ibland ångrar jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar