tisdag 15 mars 2011

Sjukling och helgen i GBG

Sjuk.. Igen. Ja det är ju inte längesen jag va sjuk, mitten på januari bara. Men antar att det blir så när man jobbar på en smittohärd som förskolan är. Alla har ju mer eller mindre varit sjuka. Och jag har haft ont i halsen i 3 veckor och såklart bröt det ut när jag slappnade av. I torsdags kväll åkte jag ju till Emelie i GBG. Jenny dök upp på fredagen oxå. Hade en helt underbar helg, vi va ute på fredagen men jag va ju inte helt kry så vi tog det ganska lugnt. Men hade riktigt kul ändå. Träffade en gammal kompis som jag inte pratat med på 5 år, va kul att ses igen :) På lördagen mådde jag ännu sämre så det blev soffan hela dagen. Men skönt det med att bara umgås. Det blir ju inte så ofta direkt. Kollade såklart melodifestivalen, jag tycker helt klart rätt vann :)

Så på söndagen va det dags att åka hem. Men först träffade jag mamma, pappa och Kathrin i nordstan. Underbart att träffa dom igen såklart :) Sen åkte jag hem. Skönt att komma hem när man inte mår riktigt bra. Igår när jag vaknade va jag genomförkyld och hade feber så det blir inte jobb på ett par dagar. Kanske på torsdag om jag blir tillräckligt pigg för det. Just nu vill jag bara ligga still och inte göra nåt haha. Men febern är borta i alla fall tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar