fredag 8 april 2011

Pollen och skit

Så va det april :) Våren är här på riktigt tror jag och med det så kom givetvis pollenallergin. Har vaknat upp och varit alldeles tjock i halsen hela veckan. Men men än är det inte så farligt i alla fall. Jag har varit duktig och börjat cykla till jobbet den här veckan, det är en ganska bra bit. Men det har gått bra även om min kondiotion har mkt mer att önska haha. Men tre dagar blev det i alla fall. Får se hur det blir nästa vecka. Det värsta är ju när man ska dit, hem går ju an.

Har varit en sådär vecka, händer mkt både på jobbet och privat. Jag vet varken ut eller in om något känns det som. Behöver tänka i helgen tror jag. Hoppas det känns roligt att gå till jobbet på måndag för idag har det inte varit kul. Och jag som älskar mitt jobb.

1 kommentar:

  1. Tjena ICKA!
    Tänk vad världen är liten!
    För att göra dig nyfiken? Så skriver jag Kusin J......gör lite forskning, hahahaha

    Hoppas att du har fått rättsida på livet!
    / Kramiz Suss

    SvaraRadera