lördag 30 april 2011

En jobbig vecka

Så har veckan efter påsk oxå gått. Men jag trodde aldrig att den skulle ta slut. Så seg den har varit. Tror APT i tisdags gjorde den extra lång. Sen har det varit allmänt rörigt och jag har inte mått så bra. Mitt jävla illamående är tillbaka igen. Funderar på om det är dags att höra av mig till doktorn igen, så här kan jag ju inte ha det. Jag får ju knappt ner någon mat. Jag blir otrevlig, tjurig och deppig. Dvs ingen rolig person alls. Så vill jag inte vara. Tur jag har mina underbara arbetskamrater, jag vill inte sluta där. Jag kommer sakna dom nåt så enormt. Jag hoppas fortfarande på att jag får vara kvar :) Skulle va skönt och få veta vilket snart.

I helgen ska jag bara ta det lugnt, imorrn blir det demonstration. Det är ju 1 maj :) Sen är det ny vecka igen. Förhoppningsvis en bättre vecka än den som gick.

1 kommentar:

  1. Det har varit en jobbig men det blir bättre.Det som hänt tidigare hör till det förflutna, och det som händer senare hör till senare som Rickard Söderberg säger.

    SvaraRadera