tisdag 3 maj 2011

Snö??! NU?

Vaknade som vanligt vid 5 på tisdagar. Släpar mig ur sängen och in i duschen. Innan jag vaknat ordentligt och fått in linserna ser jag knappt nånting. Efter duschen är jag i alla fall något piggare. När jag fått i linserna och ska gå in i mitt rum ser jag genom fönstret i det andra rummet att det snöar. SNÖ?? NU!! Jag trodde inte mina ögon först. 3 maj och snö. Än va inte sista bakslaget gjort alltså.

Nu ska jag äta upp min gröt och sen ska jag bege mig till jobbet där vi ska ha utflykt med matsäck idag. Perfekt väder för det haha
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Bra namnförslag hörredu!
    Den här katten och en till ska till barnsjukhuset, men pröjsar du garn kan jag nog virka dig en oxå. Fast det kanske tar en stund. =)

    SvaraRadera