onsdag 18 maj 2011

Onsdag??

Onsdag, mitt i veckan. Men jag har gått runt och trott att det är torsdag idag. Trots att jag vet att jag stänger på onsdagar, inte torsdagar haha. Veckan blir ganska lång då haha. Men idag har jag i alla fall varit duktig och cyklat till jobbet. Främsta anledningen är att busskortet gått ut haha. Men jag ska bli bättre på att cykla, på att röra på mig överhuvudtaget. Behöver det känner jag.

I söndags möblerade jag om lite i lägenheten. Flyttade skrivbordet och bokhyllan till mitt extra rum. Så nu har jag det som arbetsrum typ. Det är ganska skönt men jag har inte lärt mig än och går in i mitt rum varje gång jag ska ha nåt på skrivbordet haha. Men det kommer väl :)

I lördags kväll va det ju ESC, kollade på den hemma hos Asta och Agda. Och gud va spännande det va. Gick ju riktigt bra för Eric Saade. Kul tycker jag :) Även om jag är väldigt trött på låten haha. Barnen på jobbet har en förmåga att sjunga "I will be popular" sådär en miljon gånger om dagen. Det är just bara den frasen dom kan och det låter ju lite varierande beroende på vilken ålder dom är i haha. Men jag vet va jag själv sjöng i den åldern så jag ska kanske inte uttala mig ;)

Jag har varit riktgit trött dom senaste dagarna. Gårdagskvällen tillbringade jag med Asta, alltid lika trevligt. Men som sagt va jag riktigt trött. Får nog bli sängen tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar