söndag 29 maj 2011

Helgen

Så va det helg igen. Ja nu har ju det mesta av helgen gått men det har varit en trevlig sådan. Tog en rejäl sovmorgon igår och sen va det bara att sätta fart. Dammsög lite och så. Sen kom Therese hit och så drog vi till Riika och efter det vidare till ölföreningen. Där va det trevligt, bra musik och goa människor. Sen blev det en sväng på stan men det kändes att man varit ute ett tag så efter lite nattamat drog vi hemåt.

Idag är det morsdag. Har pratat med min kära mamma och hoppas att hon vet hur otroligt mycket hon betyder för mig. Utan hennes stöd hade livet varit mycket mycket jobbigare.
Jag älskar dig mamma!!

Kände mig hängig i måndags och fick plötsligt väldigt ont i ryggen så jag gick hem från jobbet och va hemma i tisdags. Det va behövligt tror jag för nu är det mycket bättre igen. Veckan som kommer är ju kort vecka. Torsdagen är ju röd. Men jag och Therese ska jobba fredagen. Blir vi och några få barn så det kan nog bli ganska mysigt. Jag behöver va ledig en annan dag då jag ska på introduktion på sommarjobbet så därför erbjöd jag mig att jobba.

Nu ska jag gå och fixa lite mat och fortsätta att slappa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar