lördag 14 maj 2011

Fix av lägenheten

Så va det helg igen. Jag har tänkt flera dagar att jag ska skriva men jag kommer aldrig så långt. Men nu hade jag lite tid över. Eller egentligen inte, jag ska äta frukost och ta tag i städningen. Det behövs verkligen haha.

Förra lördagen ägnade jag åt att tvätta fönster så det är gjort i alla fall och så satte jag upp nya gardiner. Det blev riktigt bra :) Sen i söndags hjälpte Asta och Agda mig att köpa blommor. Både till balkongen och inne. Så dom planterade jag och så. Nu känns mitt hem mer ombonat. Men alla som känner mig vet att jag och blomvattning inte är den bästa kombinationen men den här gången ska dom fan inte dö haha.

I torsdags hjälpte Agda mig att sätta upp balkonglådan på väggen, så nu hänger den där så fint. Sen satte hon upp spegeln oxå :) Tack så jätte mkt för det :) Asta hjälpte mig att fixa till gardinerna lite, det är hennes specialområde ;) Ja och blommorna fixade hon till lite oxå. Tack för alla hjälp :)

Igår va jag på Claes Ohlsson och köpte gardinstång till mitt extrarum. Så nu finns det gardin där oxå. Sen satte jag upp lite lampor som jag borde gjort för längesen haha.

Nej nu ska jag försöka ta tag i lägenheten. Har en jäkla huvudvärk som inte vill släppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar