måndag 23 maj 2011

Fest med jobbet

I lördags va det fest med mina underbara jobbarkompisar. Det började på dan med att vi skulle dansa Zumba, det va jättekul men riktigt jobbigt. Och rätt svårt haha. Efter det så gick jag och Carola hem till mig och gjorde oss i ordning. I vanliga ordning blev det lite stressigt haha. Men till slut så satt vi på bussen på väg till Anna där det va förfest. Riktigt kul och vilken utsikt hon har. Där vill jag oxå bo, men på 7 eller 8 våning kom vi fram till haha. Sen blev det buss ut till Sundbyholm där vi åt middag och dansade och hade riktigt roligt. Höjdpunkten va allt när flera av mina kollegor ställde sig och sjöng "Liten båt blir ofta våt" då höll jag på att skratta ihjäl mig. Har bildbevis på detta men besparar alla inblandade detta här haha. Sen åkte vi buss tillbaka till stan och fem av oss bestämde oss för att kvällen inte alls va slut så det blev Harrys. Där va det oxå riktigt kul. Men shit va ont i fötterna jag hade.

Hade en kanon kväll :)

1 kommentar:

  1. Tjena! Att en del bara tänker på att ha skoj:):)
    Skämt åsido! Klart att du skall festa och ha skoj. Det kan man ju göra när man är " singel" och har en hel lägehet för sig själv...
    / Kram Suss

    SvaraRadera