måndag 25 april 2011

Påsken

Så va påskhelgen nästan slut. Den har tillbringats med att mamma och pappa kom hit i fredags. Vi åt på restaurang, hade lite sightseeing, åt Slagstaglass, handlade på maxi och kvällen avslutades i soffan. En mysig dag :) Lördagen va oxå lugn och skön, hände inte mkt. I går morse åkte vi mot Vedum. Först va det kalas hos mammas kusin som stod på schemat. Alltid lika kul att träffa släkten som jag inte träffar så ofta. Sen blev det en långprommenad och efter det åkte jag, Jesper och pappa till Borås arena för att kolla på Elfsborg-Malmö. Det va en bra match som slutade med 3-0 seger för Elfsborg :)
Idag åkte jag hem, SJ skötte sig och allt gick bra. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt på balkongen. Hur skönt som helst :)

Imorgon är det jobb igen. Tråkigt nog APT på min lediga eftermiddag, men bara att bita i det sura äpplet.

Inte på mitt bästa humör idag men det blir nog bättre, kan inte klaga på vädret i alla fall haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar