tisdag 1 november 2011

Anställd

I torsdags fick jag beskedet som jag väntade på i onsdags. Och JA jag fick tjänsten :D Jag blev så glad så jag bara ville dansa runt haha. Så från 1 januari har jag en tillsvidare tjänst. ÄNTLIGEN :) Nu va det min tur. Känns så jäkla bra. Ska byta avdelning men annars så är det på samma ställe som jag är på nu.

Helgen som gick va skoj. På lördagen va jag först en sväng på stan och sen blev det utgång på kvällen. Det va skoj :) Lite för skoj kanske ;) Aja jag mådde ganska bra på söndagen ändå haha. Då va jag först på ÖB med Agda och Pia och sen satt jag hemma hos Agda hela kvällen. Trevligt som vanligt :) Men va lite seg så gick hem och sov rätt tidigt haha.

Och nu har jag blivit förkyld. Har inte tid med det. Jag vill va frisk den här veckan. Dels är det körigt på jobbet som det är och dom är kinkig med vikarier. Sen ska jag vara kattvakt, visst det klarar jag ändå men det är ju skoj att vara någorlunda pigg. Jag tänker jobba idag i alla fall och så får vi se om det blir sämre då får jag väl gå hem. Men jag tänker göra nåt som jag faktiskt inte gjort sen jag började där, åka buss till jobbet. Annars går jag alltid, men idag tänker jag spara på krafterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar