lördag 5 november 2011

Depp Lördag

Idag är jag lite deppig. Vet inte riktigt vad det beror på. Jag funderar väl för mycket som vanligt. Det blir nog bättre under dagen. Ska bara ta det lugnt idag, orkar inte göra så mycket alls. Som tur är så är förkylningen bättre men istället har jag fått ont i min vänsteraxel. Har inte sovit så bra i natt på grund av den, kan va därför jag är lite deppig oxå.

Jag längtar till om två veckor, då kommer två av dom bästa brudarna hit och sen blir det kryssning. Känns som jag behöver nåt att längta till i höstrusket.

Snart är det dags att börja köpa julklappar oxå. Har inte en aning om vad jag ska ge nån haha. Dessutom fyller två att mina syskonbarn år innan oxå. Mycket usel planering måste jag säga haha. Så det måste jag ordna snart.

Nej nu ska jag kolla lite play och sen måste jag nog äta frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar