fredag 11 november 2011

Tiden springer..

Så va det fredag igen.. Veckorna springer ju fram. Nu är vi redan i mitten på November.. Idag är det förresten ett coolt datum, 11-11-11. Är ju bara ett sånt kvar nu.

Den här veckan har jag varit riktigt seg och inte orkat ta mig för nåt särskilt. Hösten tar knäcken på mig. Jag sa till mamma att jag skulle ringa till jobbet och säga att jag tyvärr blivit björn och måste gå ide. Va hon skratta åt mig. Det va inte kul, det är sanningen haha. Men va skönt det skulle va. Jag är nog björn egentligen, för på hösten/vintern går jag ner i en viloperiod och orkar inte göra nåt.

Den här helgen blir nog ganska lugn tror jag. Idag efter jobbet ska jag gå på stan med Agda. Måste hitta födelsedagspresenter till mina Samuel och Tova. Sen va det ju det där med julklappar. Jag har ju inte ens bestämt nåt hur julen blir än. Det börjar bli dags nu va? På söndag är det ju en månad till Lucia. Jises..

Nej nu måste jag springa till jobbet.. Var tar all min goda tid vägen på morgonen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar