torsdag 17 juni 2010

Förkyld

Jag som trodde jag va på bättringsvägen och trodde jag skulle orka ut idag.. Tji fick jag, i natt bröt förkylningen ut. Så idag har jag varit ännu tröttare än igår.. Så det har inte blivit så mkt gjort idag heller, imorrn hoppas jag verkligen jag orkar gå ut. Det är ju jättefint väder ute så det är surt att inte orka gå ut. Men som sagt är det bäst jag vilar tills jag är bra och inte går ut för tidigt för då lär jag nog bli sjuk igen och det har jag ingen som helst lust med.

Nu ska jag nog ta och fixa mig lite mat.. Det behövs för att bli ordentligt frisk

2 kommentarer:

  1. Å så bra det blev med din nya blogg:) Nu behöver jag inte missa något. Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Kurera du förkylningen med alla tänkbara medel. Vad gör det att vara i stillhet i några dagar när hela sommarn ligger framför dig??? Bloggen har blivit JÄTTE fin. Jag fick fixa mig ett google konto. Sedan gick det att skicka kommentarer. / Kram Suss

    SvaraRadera