söndag 27 juni 2010

Sätta fart kanske??

Så va det söndag, vilket betyder att jag börjar jobba imorrn. Men det är en lugn vecka. Jobbar 5 dagar men det är bara imorrn som är hel dag så det blir en mjukstart och med tanke på att det är en dag nästa vecka så. Men det är bra, för nu måste jag verkligen sätta fart och packa. Det är visst bara 3 veckor kvar tills jag flyttar och jag har inte börjat än. Min kombo som ska flytta efter mig har ju redan börjat haha.

Håller på och tvättar och efter det ska jag gå till Asta och Agda och spela lite mer kort (läs: få mer stryk i sjuan). Va där typ hela dan igår.. Jag vann inte en enda gång, ja det är pinsamt haha. Men kul har vi haha. Och jag är så glad att ingen hör oss ;)

Ibland funderar jag på hur fort livet ändrar sig. Jag läste saker jag har skrivit för ungefär ett år sen och sådär ser mitt liv absolut inte ut längre. För att va helt ärlig: Jag mår så jävla mycket bättre nu :) Men jag tror det finns en mening med allt faktiskt...

1 kommentar:

  1. Klart att det har! Har du tvivlat någon gång???? haha. Även tandis besök har sin mening, fast det är svårt att se JUST nu! / Kram Suss

    SvaraRadera