tisdag 22 juni 2010

Mycket som händer

Nu är jag så gott som frisk igen :) I lördag tillbringade jag tiden i soffan men i söndags drog Kimmen ut mig på äventyr. Först hamnade vi på marknad i Vilsta. Vi köpte strumpor, det behövdes nya så det va bra. Sen åkte vi hem till Suss som va med. Där åt vi mat, spelade diverse spel och sådär. Sen blev det krocket. Hur kul som helst, måste göras om. Vi kom inte hem förrän rätt sent. Men det va en kul dag :)

Måndagen tillbringade jag med Kim och Asta. Får passa på nu medan jag är ledig, har äntligen fått mitt schema så nu har jag kunnat planera sommaren lite i alla fall. Vi snackade skit och valde tapeter haha. När Kim hade åkte hem hade jag och Asta lite syjunta. Jag blev klar med mina bokmärken :)

Idag har jag varit med Asta och Agda hos Astas kusin och varit hundvakt. Det har varit trevligt som vanligt :)

Det händer mycket just nu. Jag har svårt att hinna med tror jag haha. Imorrn ska jag på möte om mitt sommarjobb och fixa lite annat som måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar