onsdag 16 juni 2010

På bättringsvägen

Igår hade jag ju feber och ont i halsen, kändes som jag hade ett sandpapper i halsen. Idag är febern borta och sandpappret är ersatt av gröt. Jag vet inte om jag tycker det är så mkt trevligare måste jag säga haha. Jag är helt slut idag med. Jag som hade tänkt att jag skulle uträtta en del idag men det får helt enkelt vänta tills imorrn för jag tänker inte utsätta mig för att bli ännu sjukare om jag anstränger mig nu. Det har jag inte tid med.. Det händer mkt i mitt liv nu.. Spännande saker som jag tror kommer bli riktigt bra :)

3 kommentarer:

  1. Va skönt att det börjar bli bättre. Men gröt låter inget vidare haha

    SvaraRadera
  2. Det kan ju vara bra med lite förändring. Man kan inte stå och" stampa" på samma plats hela livet. Man behöver utveckla sig. Kram på dig! / Suss

    SvaraRadera
  3. Suss: Det har du helt rätt i att man måste. Och nu känns det helt rätt

    SvaraRadera