tisdag 27 juli 2010

Flyttad

Nu är jag på banan igen. Det har varit mycket med flytt och jobb. I onsdags gick mitt flyttlass till min 3a som jag ska dela med Kim. Till hjälp hade jag mamma, pappa, Kim, Tess och Mimmi. Underbar människor, tack för all hjälp <3 Nu är allt här men långt ifrån uppackat trots att jag haft hjälp av Kim. Ärligt så är det hon som har packat upp mest för i fredags ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde hämta h*n jag jobbar med i Skåne på lördagen. Självklart ställde jag upp.. Så på lördagen åkte jag tåg ner till Skåne. Där passade jag på att träffa Fia en stund, det va roligt blir ju inte så ofta vi ses. Sen va det en seg resa hem i söndags och nu jobbar jag hela dagar hela den här veckan. Så jag hinner inte så mkt alls. Just nu är jag hemma på rast men ska strax tillbaka.. Hann med en snabbfika med brudar, trevligt :)

1 kommentar:

  1. Grattis till den nya lägenheten! är missarna med?/ Kram Suss

    SvaraRadera