onsdag 7 juli 2010

Flyttkartonger

Jag lever bland flyttkartonger! Det känns verkligen så men med tanke på att det typ bara är den här veckan som jag kan packa så är det lika bra att få det gjort. Har gjort en hel del idag så vardagasrummet är helt klarti princip och i sovrummet är det egentligen bara mina kläder kvar. Så det mesta jag har kvar är i köket och det går nog rätt fort att packa skulle jag tro. Känns som jag är i bra fas i alla fall :) Trodde det skulle bli panik som det mesta jag brukar göra men tydligen inte om jag inte slappnar av nu för att jag tycker att jag ligger så bra till haha.
Har rensat i förrådet idag så det är oxå klart :)

Nu tänkte jag få i mig lite mat och sen hoppa in i duschen, känner att jag behöver det efter min rensning och packning. Senare ska jag till Asta och Agda för lite mer kortspel :)

1 kommentar:

  1. Lika bra att ligga steget före! Plannering är ju A och O...... I alla fall i min värld. Då hinner man med, och du får tid till annat skoj../ Kram Suss

    SvaraRadera