torsdag 29 juli 2010

Uppackning??

Nu börjar det kännas att jag har jobbat många dagar i sträck, men nu börjar jag se slutet på det. I helgen jobbar jag inte så många timmar så då ska jag ta tag i den här stackars lägenheten. Det behövs verkligen, men då ska jag väl ha ork till det. Jag saknar för övrigt min stekpanna, undrar var fan den kan ha tagit vägen. Förhoppningsvis hittar jag den när jag tar tag i det. Det finns ju några oupppackade kartonger *host* Nej det är inte så många, tackvare att jag har haft underbara Kim här. Hon åkte hem igår och ja det är lite tomt men när hon kommer tillbaka är det för gott :) Det glädjande är oxå att det går bra med katterna. Vi har ju 3 styckna nu. Men nu verkar dom ha kommit till ro och fräser inte längre haha. Ja det är mina som fräser, dom är lite ilskna av sig ;)

Nej dags att sova snart kanske, små glor lite på friidrotten men händer inte så mkt kul där..

3 kommentarer:

  1. Hon har väl inte stoppat in den i diskmaskinen :)..???
    Ni kan inte tänka er en katt tll??? Haha min är billig på Tradera just nu ..
    Jag tror det här kommer bli bra..Gonatt!!

    SvaraRadera
  2. Ja dina katter är ju lite egna av sig. Tokiga djur. ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Två "vilddjur" och en tamis..... Och det kan ju bara bli tummultartat. / Kram Suss

    SvaraRadera