söndag 1 augusti 2010

Så va den här helgen slut, vilket oxå betyder att jag har jobbat klart mina 9 dagar i sträck. Så skönt, nu är jag ledig två. Då ska jag väl få ordning här! Just nu tvättar jag, men jag ogillar den jävla tvättstugan. Den är inte alls rolig. Men annars händer inte så mkt. Jobbat är det enda jag gjort i princip. Igår va jag hos Suss och hjälpte henne med en tenta, det va trevligt :) Hon är kul hon. Sen fick jag handlat lite oxå så nu ska jag väl klara mig :)

Kollar fotboll nu.. Elfsborg-Gefle, än så länge går det bra men man vet ju aldrig med di gule. Dom har en hemsk förmåga att släppa in skit mål på slutet..

2 kommentarer:

  1. Sv Icka
    Hej på dig!
    Ja, det är ju dessa som ger dåligt rykte till alla Er som är jätte duktiga.Jag tror ju inte att dom tror att det är så mycket jobb som det är med att HA ett jobb. Men dom gör sig inte besvär att dyka upp nästa år igen, haha. / Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Sv Icka
    Tack! Nu gjorde du Sofie stolt ( Hon nästan spricker) haha / Kram Suss

    SvaraRadera