fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13:onde

När jag kom hem från jobbet igår mådde jag inte särskilt bra, kände att det va feber på gång. Så jag tog det lugnt och sov som en stock hela natten. Sen vaknade jag tidigt då dom som skulle komma och tapetsera mitt rum skulle komma idag. Det gjorde dom efter 10 så inte så tidigt ändå. Men dom va inte här så länge, dom skulle komma tillbaka i eftermiddag. Har än inte sett till dom haha. Vi får väl se hur det här blir, det är ju fredag den 13:onde. Hade inte reflekterat så mkt över det innan jag fick ett sms av Asta att bilen lagt av. Bilen vi skulle ha och flytta hit Kim imorrn. Panik! Vad gör vi nu? Det slutade med att jag fick tag i en lastbil på staoil. Så det löste sig som tur va. Så imorrn ska jag, Agda och Asta åka till V-ås i hyrd lastbil istället. Varför ska allt krångla när man väl behöver det?? Som tur är går det mesta att lösa. Vad jag hade gjort om det inte funnits nån lastbil vill ni inte veta ;)

1 kommentar:

  1. Haha! Då hadde ni fått börja att ringa runt. Någon kompis skulle säkert haft en fungerande bil. Men feber? Är den borta nu då? Det är klart, Alla kan ju inte klara sig denna dagen. Någon måste ju ha givit den sitt " rykte" haha. Krya på dig! / Kram Suss

    SvaraRadera