torsdag 12 augusti 2010

Slut och nytt

Nu ska jag snart iväg till min sista jobbdag på sommarjobbet. Det känns både skönt och tråkigt. Jag har trivts jättebra :) Nu blir det lite ledigt, tror jag man vet aldrig sånt när man är arbetslös. Men på nåt vis känns det som det kommer lösa sig, jag är positiv. Nån gång dyker det upp nåt permanent för mig oxå. Det känner jag på mig :)

På lördag blir jag kombo på riktigt, då ska vi flytta Kim :) Det ska bli kul, ja inte själva flytten men när hon väl kommer hit :) Ska bli skönt att alltid ha nån här men det blir så klart en omställning. Jag har ju bott själv i 3 år nu. Man vänjer sig lätt vid att kunna göra precis som man själv vill. Men jag hoppas jag ska kunna anpassa mig till att vara kombo oxå :)

Nej nu är det dags att bege sig till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar