tisdag 17 augusti 2010

Omtapetserat


Fond väggen :)


Den andra långsidan :)


Hela rummet :)

Jag är nöjd :) Det är ju rätt färg för mig, tror inte någon är förvånad att jag valde just den färgen haha.

Igår gjorde vi inte många knop. Seg va ledordet för dagen. Vi tog oss till maxi för att hämta ett paket vi trodde var där men icke då. Posten har gjort det igen, posten är ett skit företag. Nu hoppas jag att paketet kan hittas, men hoppas inte på det. Jotex har i alla fall fixat ett nytt, tack för det :)

Idag har det blivit några fler knop.. Men nu ligger jag och vilar, har mått konstigt i typ en vecka nu. Vet inte vad det är. Men har fixat lite i köket i alla fall :)

5 kommentarer:

  1. Så snyggt-mjukt lila väggar är härligt.

    SvaraRadera
  2. Den är skitsnygg :) Där kommer du sova skönt...

    SvaraRadera
  3. Haha, precis den tapeten har jag som fondvägg i mitt rum i grebbestad nu för tiden! Med lila botten. Hur snygg som helst! =)

    SvaraRadera
  4. Jätte snyggt. Snygg kombination tillsammans.
    Ja, denna sommaren har vikarierna varit skit rent ut sagt. / Kram Suss

    SvaraRadera
  5. ja gud va jag är bra på att välja tapeter till folk....men ja ger gärna råd om man frågar efter dem

    SvaraRadera