tisdag 31 augusti 2010

Renoveringshelgen

Nu har jag varit lite frånvarande igen. Men i helgen hade jag verkligen fullt upp. I fredags började vi renovera vårt vardagsrum. Vi va och köpte tapeter och färg först och sen böjade vi måla. Det fortsatte vi med hela kvällen. Sen på lördagsmorgonen var det bara att hoppa upp tidigt då hon som skulle hjälpa oss med tapetseringen skulle komma, så jag hann med att att måla lite innan det oxå. Sen kom tepetseraren och det blev verkligen kanon bra :) Stort tack <3 Brudarna, som snart är våra grannar på riktigt renoverade oxå sin lägenhet så det blev lite spring där emellan och så. Sen va det en del målande även på söndagen, men nu är det klart :) Så fint blev det, ska visa kort på det senare. Brudarnas lägenhet blev oxå superfin :) Har haft en rolig men otroligt jobbig helg, va helt slut i söndags.

Igår gjorde jag inte så jättemkt mer än att hjälpa brudarna och lämna in min cykel på lagning. Idag har jag jobbat, samma klass som förra veckan. Gick bra idag med :) Snart ska jag iväg och hjälpa brudarna att flytta lite grejer. Det går i ett här, vilket är skönt oxå. Tycker om att ha att göra. Ska jobba imorrn med, men på en skola jag inte har varit på förut.

Nej nu ska jag snart iväg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar