lördag 21 augusti 2010

Tankar

Idag är en riktig down dag. Vädret är tråkigt, jag känner mig tråkig, trött och frusen. Förhoppningsvis blir det bättre snart. Jag tänker för mkt, jag tänker alltid för mkt. När jag vaknade förut snurrade tankarna värre än vanligt, till slut gav jag upp och gick upp. Jag orkar inte tänka mer, det är ändå ingen idé. Inget blir bättre för att man tänker. Jag vet att det mesta jag tänker ändå inte stämmer, så frågan är varför jag då tänker det? Om jag visste det skulle jag nog inte tänka det.. Jag har varit i ett svart hål ett tag, det känns som jag är på väg upp men ibland faller jag tillbaka och in i dom svarta tankarna igen. Men jag kämpar på, jag vet att jag har ett underbart liv och att dom bästa man kan ha är i min närhet <3 Tack för att ni orkar med mig <3

Förlåt för deppinlägg men jag behövde skriva av mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar