torsdag 15 juli 2010

Inte så kul

Min blogg är inte kul alls just nu. Mycket beror på värmen, det är inte så kul att sitta vid datan. Det är varmt ändå, min spyr ju ut varm luft. Känns som jag ska svettas ihjäl. Varför plågar jag mig då?? Jo för jag inte kan låta bli datan fast det är varmt. Ja, jag är beroende fast inte alls som jag va förut. Då satt jag varje dag, så det har blivit bättre :)

Imorrn är sista jobbdagen innan helg. Sen efter helgen jobbar jag 2 dagar och så är jag ledig 5 dagar. Men då ska jag ju flytta så då blir det inte så mkt vila alls. Ska bli så skönt när det är över. Och att få en kombo, det ska bli riktigt kul :) Jag hoppas verkligen det ska bli bra, men det kommer det bli :)

Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag sover i värmen..

1 kommentar:

  1. Klart att det kommer att bli bra med en kompis under samma tak. Det är ju lättare att få bra svar ifrån en människa än 2 små " vilddjur"! Ha det skönt i värmen... / Kram Suss

    SvaraRadera